Online marketing,
de meest kostenefficiënte weg naar groei.

 

Wat heb je aan een goede website als deze niet gevonden wordt?

Voor ons is elke relatie gebaseerd op vertrouwen en eerlijkheid. De eerste stap is een uitgebreide kennismaking waarbij we de doelstellingen volledig tot ons nemen. We maken een plan op maat afgestemd op het bedrijf en de doelgroep. Afhankelijk van het product of de dienst gaan we middels enkele of meerdere marketing kanalen zorgen voor een onmiskenbare positie. We gaan voor groei en we blijven betrokken. We zijn niet klaar voordat alle doelstellingen zijn behaald. Meer klanten, betere opdrachten of een volledige Multi-channel merk activatiecampagne

Conversie Optimalisatie

Waar haken mensen af? Waar gaat het fout – of juist goed? Mensen zijn tegenwoordig zeer kritisch op het web. De kleinste verschillen bepalen of een offerte wordt aangevraagd, of men tot aanschaf overgaat of dat er wél of geen contact wordt opgenomen. Een website moet ten alle tijde vertrouwen uitstralen, maar de website moet daarnaast ook als een trechter lijden tot het uiteindelijke doel. De ene button kan een bezoeker triggeren tot het overgaan tot actie terwijl dezelfde button met andere tekst geen resultaten levert. Zo nauw ligt dit tegenwoordig. Een actie kan verschillende zaken inhouden. Bijvoorbeeld het overgaan tot aanschaf, het opnemen van contact of het aanvragen van een offerte. Middels ‘call2action’ triggeren we mensen tot het overgaan tot een actie.

Onderzoek is de sleutel. Middels verschillende analytische programma’s kunnen we precies inzien waar de bezoeker afhaakt of juist kiest om tot actie over te gaan. Middels een proces van testen en meten zullen we inzicht krijgen wat het beste werkt. A-B-C splittesten noemen we dit. We plaatsen verschillende buttons op verschillende plekken in de website en we experimenteren met verschillende layouts, teksten en foto’s. Elke aanpassing zal nieuwe, betere resultaten leveren. Zien we dat een aanpassing werkt dan zijn we weer een stapje dichterbij een volledig geoptimaliseerde website. Werkt een aanpassing niet, voegt het niks toe of werkte de vorige set-up beter, dan gaan we voor verdere verbetering. Na verloop van tijd converteert de website optimaal.

  • Meer bezoekers, contactverzoeken en offerte aanvragen
  • Opzetten landingspagina’s met één directe call2action
  • Doel & Trechter Setup / Analyse
  • A-B-C Split testen
  • Google Analytics & Hotjar live tracking
  • Heat Mapping en gebruikersfeedback Surveys

Conversie Optimalisatie

Waar haken mensen af? Waar gaat het fout – of juist goed? Mensen zijn tegenwoordig zeer kritisch op het web. De kleinste verschillen bepalen of een offerte wordt aangevraagd, of men tot aanschaf overgaat of dat er wél of geen contact wordt opgenomen. Een website moet ten alle tijde vertrouwen uitstralen, maar de website moet daarnaast ook als een trechter lijden tot het uiteindelijke doel. De ene button kan een bezoeker triggeren tot het overgaan tot actie terwijl dezelfde button met andere tekst geen resultaten levert. Zo nauw ligt dit tegenwoordig. Een actie kan verschillende zaken inhouden. Bijvoorbeeld het overgaan tot aanschaf, het opnemen van contact of het aanvragen van een offerte. Middels ‘call2action’ triggeren we mensen tot het overgaan tot een actie.

Onderzoek is de sleutel. Middels verschillende analytische programma’s kunnen we precies inzien waar de bezoeker afhaakt of juist kiest om tot actie over te gaan. Middels een proces van testen en meten zullen we inzicht krijgen wat het beste werkt. A-B-C splittesten noemen we dit. We plaatsen verschillende buttons op verschillende plekken in de website en we experimenteren met verschillende layouts, teksten en foto’s. Elke aanpassing zal nieuwe, betere resultaten leveren. Zien we dat een aanpassing werkt dan zijn we weer een stapje dichterbij een volledig geoptimaliseerde website. Werkt een aanpassing niet, voegt het niks toe of werkte de vorige set-up beter, dan gaan we voor verdere verbetering. Na verloop van tijd converteert de website optimaal.

  • Meer bezoekers, contactverzoeken en offerte aanvragen
  • Opzetten landingspagina’s met één directe call2action
  • Doel & Trechter Setup / Analyse
  • A-B-C Split testen
  • Google Analytics & Hotjar live tracking
  • Heat Mapping en gebruikersfeedback Surveys

Zoekmachine Marketing (SEA & SEO)

SEO (Search engine optimization) | Hoog in de ‘organische resultaten’ van Google

Search engine optimization (SEO) heeft alles te maken met de techniek, content en opbouw van de website. Denk hierbij aan teksten en foto’s op de website, de zichtbare constructie van de website maar ook aan dieperliggende zaken zoals de broncode ‘achter’ de website. Zijn deze optimaal dan zal een website hoog scoren in de organische resultaten van zoekmachines zoals Google. Dit zijn de resultaten onder de advertenties, ofwel de normale zoekresultaten. Wil je hier met een website tussen staan dan moet je website voldoen aan de voorwaarden van Google. Wil je kunnen voldoen aan deze voorwaarden dan is daar specialistische kennis voor nodig van een volwaardig SEO specialist. De bedrijven die tussen de eerste resultaten staan zijn vaak zeer succesvol. Dat verklaard ook direct de concurrentie. De concurrentie om tussen de eerste resultaten te staan is moordend, er zijn verschillende grote bedrijven gebouwd op Google.

SEA (Search engine Advertising) | Pakkende advertenties bovenin Google

SEA staat voor Search engine advertising. Vertaald zoekmachine adverteren. Dit zijn de eerste resultaten bovenin en onderaan de pagina’s van zoekmachines zoals Google. De resultaten waar in Google ‘Adv.’ voor staat. Anders dan de organische resultaten betaal je per klik. Elke keer dat men op een advertentie klikt gaat er een bedrag van het vooraf ingestelde budget van de adverteerder af. Meestal kost één klik niet meer dan in de regio van 1 of 2 euro. Echter kan één klik ook tot in de tientallen euro’s lopen. Dit is zeldzaam en afhankelijk van de branche en de concurrentie op een zoekwoord.

Search Engine Advertising lijkt zo misschien op een dure grap, maar waarom is Google dan zo succesvol? Kennelijk werkt het voor een hoop bedrijven, anders zou Google niet bestaan. Middels pakkende advertenties, in combinatie met een goede website zijn veel van s’werelds grootste bedrijven ook daadwerkelijk groot geworden. Google Adwords werkt volgens een biedsysteem, is een klik duur dan betekend het kennelijk dat deze klik ook goed rendement oplevert.

Laat u verder informeren

Bent u klaar om te groeien? Laat u verder informeren in een vrijblijvende kennismaking. We komen graag bij u langs om de kunst van Google Marketing nog beter toe te lichten.

Zoekmachine Marketing (SEA & SEO)

SEO (Search engine optimization) | Hoog in de ‘organische resultaten’ van Google

Search engine optimization (SEO) heeft alles te maken met de techniek, content en opbouw van de website. Denk hierbij aan teksten en foto’s op de website, de zichtbare constructie van de website maar ook aan dieperliggende zaken zoals de broncode ‘achter’ de website. Zijn deze optimaal dan zal een website hoog scoren in de organische resultaten van zoekmachines zoals Google. Dit zijn de resultaten onder de advertenties, ofwel de normale zoekresultaten. Wil je hier met een website tussen staan dan moet je website voldoen aan de voorwaarden van Google. Wil je kunnen voldoen aan deze voorwaarden dan is daar specialistische kennis voor nodig van een volwaardig SEO specialist. De bedrijven die tussen de eerste resultaten staan zijn vaak zeer succesvol. Dat verklaard ook direct de concurrentie. De concurrentie om tussen de eerste resultaten te staan is moordend, er zijn verschillende grote bedrijven gebouwd op Google.

SEA (Search engine Advertising) | Pakkende advertenties bovenin Google

SEA staat voor Search engine advertising. Vertaald zoekmachine adverteren. Dit zijn de eerste resultaten bovenin en onderaan de pagina’s van zoekmachines zoals Google. De resultaten waar in Google ‘Adv.’ voor staat. Anders dan de organische resultaten betaal je per klik. Elke keer dat men op een advertentie klikt gaat er een bedrag van het vooraf ingestelde budget van de adverteerder af. Meestal kost één klik niet meer dan in de regio van 1 of 2 euro. Echter kan één klik ook tot in de tientallen euro’s lopen. Dit is zeldzaam en afhankelijk van de branche en de concurrentie op een zoekwoord.

Search Engine Advertising lijkt zo misschien op een dure grap, maar waarom is Google dan zo succesvol? Kennelijk werkt het voor een hoop bedrijven, anders zou Google niet bestaan. Middels pakkende advertenties, in combinatie met een goede website zijn veel van s’werelds grootste bedrijven ook daadwerkelijk groot geworden. Google Adwords werkt volgens een biedsysteem, is een klik duur dan betekend het kennelijk dat deze klik ook goed rendement oplevert.

Laat u verder informeren

Bent u klaar om te groeien? Laat u verder informeren in een vrijblijvende kennismaking. We komen graag bij u langs om de kunst van Google Marketing nog beter toe te lichten.

Merk activatie campagnes

Hoe breng je een nieuw product of een nieuw bedrijf in de wereld? Je zet een bedrijf op met een duidelijke visie. De diensten en producten kunnen onderscheidend zijn, maar hoe zorg je dat dit duidelijk is naar de consument?

Het begint bij een onderscheidende huisstijl en een duidelijke missie. Daarna is het zaak dat deze op een sterke wijze gecommuniceerd worden. Men moet het bedrijf, wat het bedrijf doet en de missie van het bedrijf immers wel zien. Met moet deze in een mate begrijpen dat ze hem zelfs voelen. Een duidelijke onderscheiding middels een goed uitgedachte marketing campagne zal een nieuw bedrijf sneller lanceren en bestaand bedrijf sneller doen groeien.

Een goed uitgedachte marketing campagne middels één enkel kanaal of een combinatie van meerdere kanalen die synchroon naast elkaar afspelen. Dit laatste noemen we Multi channel marketing : een campagne waarbij de beoogde doelgroepen het bedrijf opeens overal ziet, middels meerdere kanalen. Meerdere kanalen synchroon naast elkaar. Bijvoorbeeld een goed online vindbaarheid, tegelijk met posters op locaties waar de doelgroepen zich bevinden, en een video via Facebook ingesteld op de doelgroep. Activatie op een opbouwende wijze of juist plotseling in één keer overal. Overal vindbaar op het internet, in het oog middels een video animatie of live opgenomen video, posters op straat of in winkels, folders door brievenbussen of uitgedeeld op straat.

  • Ontwikkeling merk / product / dienst / bedrijf onderscheiding
  • Uitvoering merk / product / dienst / bedrijf onderscheiding
  • Ontwikkeling merk / product / dienst – marketing activatie campagnes
  • Uitvoering merk / product / dienst – marketing activatie campagnes
  • Onderzoek doelgroep bepaling
  • Multi channel marketing campagnes
  • Conventionele kanalen en onconventionele kanalen (Guerrilla Marketing)
  • Online & Offline Marketing (of een combinatie hiervan)

Merk activatie campagnes

Hoe breng je een nieuw product of een nieuw bedrijf in de wereld? Je zet een bedrijf op met een duidelijke visie. De diensten en producten kunnen onderscheidend zijn, maar hoe zorg je dat dit duidelijk is naar de consument?

Het begint bij een onderscheidende huisstijl en een duidelijke missie. Daarna is het zaak dat deze op een sterke wijze gecommuniceerd worden. Men moet het bedrijf, wat het bedrijf doet en de missie van het bedrijf immers wel zien. Met moet deze in een mate begrijpen dat ze hem zelfs voelen. Een duidelijke onderscheiding middels een goed uitgedachte marketing campagne zal een nieuw bedrijf sneller lanceren en bestaand bedrijf sneller doen groeien.

Een goed uitgedachte marketing campagne middels één enkel kanaal of een combinatie van meerdere kanalen die synchroon naast elkaar afspelen. Dit laatste noemen we Multi channel marketing : een campagne waarbij de beoogde doelgroepen het bedrijf opeens overal ziet, middels meerdere kanalen. Meerdere kanalen synchroon naast elkaar. Bijvoorbeeld een goed online vindbaarheid, tegelijk met posters op locaties waar de doelgroepen zich bevinden, en een video via Facebook ingesteld op de doelgroep. Activatie op een opbouwende wijze of juist plotseling in één keer overal. Overal vindbaar op het internet, in het oog middels een video animatie of live opgenomen video, posters op straat of in winkels, folders door brievenbussen of uitgedeeld op straat.

  • Ontwikkeling merk / product / dienst / bedrijf onderscheiding
  • Uitvoering merk / product / dienst / bedrijf onderscheiding
  • Ontwikkeling merk / product / dienst – marketing activatie campagnes
  • Uitvoering merk / product / dienst – marketing activatie campagnes
  • Onderzoek doelgroep bepaling
  • Multi channel marketing campagnes
  • Conventionele kanalen en onconventionele kanalen (Guerrilla Marketing)
  • Online & Offline Marketing (of een combinatie hiervan)

Social Media Marketing

Social Media is een verzamelwoord voor alle nieuwe sociale platforms die de wereld op sociaal gebied verbinden. De grootste speler hierin is Facebook welke sinds enige tijd ook eigenaar is van één van de andere grootste : Instagram. Via Facebook en Instagram kun je pakkende advertenties verspreiden. Dia shows, video’s of enkele afbeeldingen, getoond aan iedereen die je het wilt laten zien. De advertenties zijn namelijk zeer exact af te stemmen op een specifieke doelgroep middels ‘publiek bepaling’. Dit is een term die we gebruiken in het advertentie bouw programma achter de advertenties op Facebook en Instagram. Middels publiek bepaling kunnen we zorgen dat de advertenties worden getoond aan mensen met bepaalde interesses, van bepaalde leeftijden, in bepaalde gebieden.

Voorbeeldcasus

Neem als voorbeeld een online boekenwinkel. We willen een boek van een bepaalde schrijver meer onder de aandacht brengen zodat deze wat meer verkoopt. Het is een boek wat vooral populair is onder jonge volwassenen, met het genre actie. We doen eerst een onderzoek naar de doelgroep waar naar de advertentie bedoelt is, wie zijn het? Ook doen we een onderzoek naar het boek, of er meer soortgelijke boeken zijn bijvoorbeeld. Met meer informatie kunnen we de doelgroep van de advertentie namelijk breder uitbouwen.

We bouwen we een advertentie die het boek op pakkende wijze aanprijst, ingesteld op een publiek dat interesse heeft getoond in o.a ‘de schrijver van het boek’, ‘soortgelijke schrijvers’, ‘mensen die graag boeken van het genre ‘actie’ lezen, van de leeftijdsgroep ‘jong volwassenen’, op 18-26 jaar bijvoorbeeld.

Laat u verder informeren

Cijfers tonen aan dat adverteren via Facebook en Instagram, wanneer op een juiste manier gedaan, een grote impact kunnen hebben op de resultaten. Wilt u zich verder laten informeren over de mogelijkheden, neem dan contact op middels een telefoontje of het contactformulier.

Social Media Marketing

Social Media is een verzamelwoord voor alle nieuwe sociale platforms die de wereld op sociaal gebied verbinden. De grootste speler hierin is Facebook welke sinds enige tijd ook eigenaar is van één van de andere grootste : Instagram. Via Facebook en Instagram kun je pakkende advertenties verspreiden. Dia shows, video’s of enkele afbeeldingen, getoond aan iedereen die je het wilt laten zien. De advertenties zijn namelijk zeer exact af te stemmen op een specifieke doelgroep middels ‘publiek bepaling’. Dit is een term die we gebruiken in het advertentie bouw programma achter de advertenties op Facebook en Instagram. Middels publiek bepaling kunnen we zorgen dat de advertenties worden getoond aan mensen met bepaalde interesses, van bepaalde leeftijden, in bepaalde gebieden.

Voorbeeldcasus

Neem als voorbeeld een online boekenwinkel. We willen een boek van een bepaalde schrijver meer onder de aandacht brengen zodat deze wat meer verkoopt. Het is een boek wat vooral populair is onder jonge volwassenen, met het genre actie. We doen eerst een onderzoek naar de doelgroep waar naar de advertentie bedoelt is, wie zijn het? Ook doen we een onderzoek naar het boek, of er meer soortgelijke boeken zijn bijvoorbeeld. Met meer informatie kunnen we de doelgroep van de advertentie namelijk breder uitbouwen.

We bouwen we een advertentie die het boek op pakkende wijze aanprijst, ingesteld op een publiek dat interesse heeft getoond in o.a ‘de schrijver van het boek’, ‘soortgelijke schrijvers’, ‘mensen die graag boeken van het genre ‘actie’ lezen, van de leeftijdsgroep ‘jong volwassenen’, op 18-26 jaar bijvoorbeeld.

Laat u verder informeren

Cijfers tonen aan dat adverteren via Facebook en Instagram, wanneer op een juiste manier gedaan, een grote impact kunnen hebben op de resultaten. Wilt u zich verder laten informeren over de mogelijkheden, neem dan contact op middels een telefoontje of het contactformulier.

E-mail Marketing

Wat kun je bereiken met e-mail marketing? Om te beginnen stoten we in ieder geval geen mensen af want de doelgroepen zijn jouw eigen klantenkring of aangekochte mailinglijsten. Mailinglijsten van personen die zélf hebben aangegeven daadwerkelijk geïnteresseerd te zijn in jouw producten of diensten.

Traditionele flyers en folders raken onderop de papierstapel om vervolgens in de prullenbak te eindigen. Dit is nadat ze een tijdje op de mat zijn blijven liggen als mooi uitgeprinte voetveeg. Vergelijk HTML e-mails met een flyer, echter dan veel directer en individueler ingericht op je doelgroepen. Daarnaast zijn E-mails interactief en komen ze middels bewegende effecten, buttons en video’s ook veel meer tot leven. Ook kunnen we resultaten tot in de detail uitlezen via online media zoals E-mails. Dit levert waardevolle data op die gebruikt kan worden voor alle communicatie vanuit een bedrijf.

5% tegen 44%

Wanneer je een papieren flyer op straat toegereikt krijgt, hoe vaak lees je die dan ook daadwerkelijk? Uit onderzoek blijkt gemiddeld slechts 5% van de mensen deze daadwerkelijk te lezen. In tegenstelling tot flyers leest men hun mail dagelijks. We zorgen er daarnaast voor dat het aantal mails die in de spambox belanden tot een absoluut minimum worden beperkt. Ons gemiddelde percentage van HTML-mail openings ligt niet op 5% zoals bij flyers, maar op een goed renderende 44%!

Interactief met buttons, foto’s en zelfs video’s

Een e-mail met alleen platte teksten zal niemand in het oog springen en zal daardoor nauwelijks extra verkopen opleveren. Mensen zijn visueel ingesteld. Offerte aanvragen en contactverzoeken komen uit visuele plaatjes en pakkende opvallende titels. Denk in feite aan een interactieve flyer, met klikbare buttons, kleuren en foto’s – direct en persoonlijk in de mailboxen van je (voorgaande) klanten afgeleverd. Heb je een redelijk bestand van e-mailadressen? Breng je nieuwste producten onder de aandacht of herinner ze opnieuw aan je diensten. Deze maand een actie lopen of een speciale korting toevallig? Met goed opgezette HTML e-mails zullen je klanten het weten!

E-mail Marketing

Wat kun je bereiken met e-mail marketing? Om te beginnen stoten we in ieder geval geen mensen af want de doelgroepen zijn jouw eigen klantenkring of aangekochte mailinglijsten. Mailinglijsten van personen die zélf hebben aangegeven daadwerkelijk geïnteresseerd te zijn in jouw producten of diensten.

Traditionele flyers en folders raken onderop de papierstapel om vervolgens in de prullenbak te eindigen. Dit is nadat ze een tijdje op de mat zijn blijven liggen als mooi uitgeprinte voetveeg. Vergelijk HTML e-mails met een flyer, echter dan veel directer en individueler ingericht op je doelgroepen. Daarnaast zijn E-mails interactief en komen ze middels bewegende effecten, buttons en video’s ook veel meer tot leven. Ook kunnen we resultaten tot in de detail uitlezen via online media zoals E-mails. Dit levert waardevolle data op die gebruikt kan worden voor alle communicatie vanuit een bedrijf.

5% tegen 44%

Wanneer je een papieren flyer op straat toegereikt krijgt, hoe vaak lees je die dan ook daadwerkelijk? Uit onderzoek blijkt gemiddeld slechts 5% van de mensen deze daadwerkelijk te lezen. In tegenstelling tot flyers leest men hun mail dagelijks. We zorgen er daarnaast voor dat het aantal mails die in de spambox belanden tot een absoluut minimum worden beperkt. Ons gemiddelde percentage van HTML-mail openings ligt niet op 5% zoals bij flyers, maar op een goed renderende 44%!

Interactief met buttons, foto’s en zelfs video’s

Een e-mail met alleen platte teksten zal niemand in het oog springen en zal daardoor nauwelijks extra verkopen opleveren. Mensen zijn visueel ingesteld. Offerte aanvragen en contactverzoeken komen uit visuele plaatjes en pakkende opvallende titels. Denk in feite aan een interactieve flyer, met klikbare buttons, kleuren en foto’s – direct en persoonlijk in de mailboxen van je (voorgaande) klanten afgeleverd. Heb je een redelijk bestand van e-mailadressen? Breng je nieuwste producten onder de aandacht of herinner ze opnieuw aan je diensten. Deze maand een actie lopen of een speciale korting toevallig? Met goed opgezette HTML e-mails zullen je klanten het weten!

Video Marketing

Wij helpen uw bedrijf met de analyse, testen en meten bij elke conversie punt op uw website. van uw website belangrijkste taak is om bezoekers te overtuigen om deel te nemen met uw bedrijf. Omdat het uiteindelijke doel is om uw inkomsten te verhogen, heeft het geen zin om een grote hoeveelheid tijd en geld investeren in nieuwe bezoekers die geen klant zal worden. We analyseren de kritische pagina’s op uw site waar mensen kopen, aanmelden, en vragen te stellen. Dan bouwen we een conversie plan en beginnen aan een proces van optimalisatie, testen en meten.

  • Meer bezoekers in kopers door middel van:
  • Audits en Analytics recensie
  • Landing page Creation and Optimization
  • Doel & Trechter Setup / Analyse
  • Split testen en Fine Tuning
  • Web Copy Optimalisatie
  • Heat Mapping en gebruikersfeedback Surveys

Video Marketing

Wij helpen uw bedrijf met de analyse, testen en meten bij elke conversie punt op uw website. van uw website belangrijkste taak is om bezoekers te overtuigen om deel te nemen met uw bedrijf. Omdat het uiteindelijke doel is om uw inkomsten te verhogen, heeft het geen zin om een grote hoeveelheid tijd en geld investeren in nieuwe bezoekers die geen klant zal worden. We analyseren de kritische pagina’s op uw site waar mensen kopen, aanmelden, en vragen te stellen. Dan bouwen we een conversie plan en beginnen aan een proces van optimalisatie, testen en meten.

  • Meer bezoekers in kopers door middel van:
  • Audits en Analytics recensie
  • Landing page Creation and Optimization
  • Doel & Trechter Setup / Analyse
  • Split testen en Fine Tuning
  • Web Copy Optimalisatie
  • Heat Mapping en gebruikersfeedback Surveys

Verdient uw bedrijf meer exposure?

Bel direct voor een vrijblijvende afspraak!

Of neem snel een moment om dit formulier in te vullen en dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Bel direct !

06 14 35 60 34
  • Bedrijf
  • E-mail
  • Telefoon
  • Beschrijf uw project in een paar zinnen
Vrijblijvende afspraak?